Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
x

Eventy, szkolenia firmowe

30.01.2017

Szkolenia dla firm

Zapraszamy do współpracy w zakresie organizacji firmowych szkoleń-eventów, które mają istotny wpływ na bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie pojazdów, zarówno firmowych jak i prywatnych, przez pracowników, a jednocześnie dają możliwość integracji pracowników.
Na potrzeby firm przygotowujemy spersonalizowane programy szkoleniowe, które powstają w oparciu o kilka czynników tj.: doświadczenie kierowców, charakter wykonywanej pracy, wykorzystywane pojazdy (marka, model).

W ramach uatrakcyjnienia pobytu pracowników na szkoleniu, istnieje możliwość zorganizowania posiłku w formie tradycyjnego obiadu, poczęstunku lub np.grilla pod chmurką. Wszystko jest kwestią indywidualnych ustaleń i życzeń oraz oczekiwań naszych klientów.

Przykładowe zagadnienia szkoleniowe

1. Zajęcie prawidłowej pozycji za kierownicą
 
Omówienie kolejności wykonania czynności regulacyjnych z uwzględnieniem argumentów dot. bezpieczeństwa ruchu drogowego przemawiających za tymi czynnościami.

Wskazanie na wagę jaką przypisuje się prawidłowej pozycji za kierownicą w kontekście bezpieczeństwa osoby prowadzącej pojazd.

 

2. Nauka poprawnego operowania kołem kierownicy

 

Omówienie podstawowych skrętów oraz ich zastosowania w praktyce.

 

Zadanie polega na jeździe slalomem pomiędzy pachołkami rozstawionymi w linii prostej (odległość pomiędzy pachołkami – ok. 2 długości pojazdu).

Zadanie wykonywane jest na placu manewrowym. Slalom należy pokonać bez potrącenia pachołków lub najechania na nie, zatrzymania pojazdu lub wyjechania poza tor jazdy.

 

3. Hamowanie awaryjne

 

Omówienie:

- działania systemów ABS i ESP oraz ich wpływu na bezpieczeństwo w ruchu drogowym,

- zasady hamowania awaryjnego i charakterystyki zachowania się pojazdu podczas jego wykonywania z i bez ww. systemów,

- skazanie na związek pomiędzy sprawnością psychomotoryczną kierowcy, warunkami drogowymi, sprawnością techniczną pojazdu oraz prędkością a całkowitą długością drogi zatrzymania pojazdu.

 

Zadanie polega na wykonaniu manewru hamowania na płycie poślizgowej prostokątnej (100 m x 20 m) przy prędkości określonej przez instruktora techniki jazdy, jednak nie mniejszej niż 40 km/h (hamowanie w linii prostej hamowanie w łuku, hamowanie w linii prostej z ominięciem przeszkody i powrotem na zadany tor jazdy).

 

4. Nauka przeciwdziałania powstałym zjawiskom nadsterowności i podsterowności pojazdu

 

Omówienie:

- na czym polegają zjawisko nadsterowności i podsterowności pojazdu oraz wpływ czynnych systemów bezpieczeństwa na ich opanowanie,

- prawidłowego sposobu zachowania się kierowcy po ich wystąpieniu,

- sił działających na pojazd w ruchu.

 

Zadanie wykonywane jest na płycie poślizgowej w formie pierścienia i płycie prostokątnej wyposażonej w mechaniczne urządzenie destabilizujące tor jazdy (tzw. szarpak) oraz system suchych przeszkód, polega na:

- sprowokowaniu zjawiska nadsterowności i opanowaniu samochodu,
- ominięciu nagle pojawiającej się na drodze przeszkody i powrocie na zadany tor jazdy.
 
5. Technika i taktyka jazdy z wykorzystaniem toru szkoleniowego
 
Omówienie:

- zasad doboru toru jazdy względem pokonywanych wzniesień, łuków i zakrętów oraz skrętów jakie mogą być użyte celem wygodnego i bezpiecznego ich pokonania,

- zasady operowania pedałem przyspieszenia i hamulca oraz sposobu doboru przełożenia skrzyni biegów względem charakterystyki pokonywanej tras.

 

Zadanie przeprowadzane jest na torze szkoleniowym i polega na jego prawidłowym pokonaniu.

Przykładowe rozwinięcia podstawowych zagadnień szkoleniowych

W ramach dostosowywania programu szkolenia pod indywidualne potrzeby klienta, proponujemy rozbudowę programu podstawowego o nw. zagadnienia:

- wiedza i zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej przez kierowcę,

- zasady i techniki zabezpieczania ładunku,

- psychologiczne aspekty kierowania pojazdem i uczestnictwa w ruchu drogowym,

- przepisy ruchu drogowego (w ściśle określonym przez klienta kontekście),

- czas pracy kierowców, obsługa tachografu.

 

Szkolenie w zakresie części praktycznej może być wzbogacone i uatrakcyjnione poprzez:

- jazdę szkoleniową z wykorzystaniem trolei,

- jazdę szkoleniową z wykorzystaniem talerza Stewarta,

- pokaz z wykorzystaniem symulatora dachowania,

- symulator jazdy samochodem osobowym.

 

Jeżeli macie Państwo inne życzenia, jesteście zainteresowani innymi rozwinięciami programowymi czy atrakcjami, zrobimy wszystko aby im sprostać.

Zapraszamy do współpracy.

 

 

 

Jak nas znaleźć?


Wyświetl większą mapę